Wzrost spalania i gorące tarcze tył po wymianie zacisku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bikerek
    Classic
    • 2010
    • 24

    Wzrost spalania i gorące tarcze tył po wymianie zacisku

    Schowek jest spoko. Wchodzi sniadanie, plyty itp

    Montowaliśmy z krzynolem u mnie te schowki i nic nie trzeba było ciąć. Żeby zaskoczyły, trzeba mocno wcisnąć.
    manius
  • wojtek1982
    Ambiente
    • 2009
    • 108

    #2
    Wzrost spalania i gorące tarcze tył po wymianie zacisku

    Witam

    Miałem wymieniany zacisk w prawym tylnym kole (zakupiłem oryginalną używkę) oraz płyn hamulcowy, wszystko to 2 dni temu. Zauważyłem wzrost spalania o 0,4 L/100 oraz, że tylne tarcze są o wiele cieplejsze od przednich a w sumie nie powinny być bo jeżdżę bez obciążenia i stosuję ECO driving (hamowanie biegami itp). Proszę o info czy to się dotrze / ułoży czy jechać na reklamację.

    Komentarz

    • spacewalker
      Elegance
      • 2012
      • 940

      #3
      Zaciski tylne mają mechanizm samokasujący luz, czesto się psuje i klocek nie odbija. Popiskuje jak lekko go trzyma, a jak się nagrzewa tarcza to wynik masz. Raz zrobiłem 3tys km na klockach, a popiskiwało sobie tylko. Ostatnio w innym VW tak się zapiekł ze z górki po dodaniu gazu nie szło przyspieszyc.
      Moze ręczny za bardzo podciagneli?
      Reasumując - do zdjęcia i obadania.

      Komentarz

      • conan
        Rider
        • 2011
        • 546

        #4
        Według mnie zacisk zapieczony, do rozebrania cały, mnie też to dopadło po wymianie klocków.
        Moja skodzinka o2
        Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

        Komentarz

        • wojtek1982
          Ambiente
          • 2009
          • 108

          #5
          Zacisk się nie zapiekł bo tak tarcza byłaby czerwona a nie jest, poza tym hamulce w ogóle nie piszczą, chyba najlepiej podnieść koło i zobaczyć jak duży jest opór

          Komentarz

          • conan
            Rider
            • 2011
            • 546

            #6
            U mnie tarcza nie była czerwona a koło się grzało, okazało się że chwyciło tłoczek w środku zacisku, odbijał ale nie na tyle żeby do końca cofnąć klocki.
            Moja skodzinka o2
            Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

            Komentarz

            • wojtek1982
              Ambiente
              • 2009
              • 108

              #7
              Najlepiej jak sprawdzę opory toczenia i wszystko będzie jasne

              Komentarz

              • kapi
                L&K
                • 2009
                • 1174
                • Fabia combi

                #8
                jeszcze masz coś takiego jak "prowadnik jarzma" one się zacierają jak zaczną korodować to tylko wymiana, reanimacja rzadko daje efekt pozytywny. koszt wymiany niewielki a spokój bezcenny.
                OII sprzedana


                Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                Komentarz

                Pracuję...